tisdag 8 november 2011

Nytt projekt!!

Igår fick vi äntligen vår kyl/frys såld och bortburen, vilket fick mig att inse att vi har en ganska stor hall ändå. Vi har målat om den en gång sedan vi flyttade in. Den blev någon slags avokadogrön. Jag hatar färgen. Det blev inte alls som vi tänkt oss, men innan var den mellangrå. Man blev deprimerad bara man gick igenom hallen. Uschanimej. Därför har jag bestämt mig för att ta saken i egna händer och måla om den igen! Tanken är att den ska bli vit. Men jag kan ändå inte undgå att inspireras av svart och mörkgrått. Dock är den idag ganska mörk, vilket innebär att färg behövs. Det återstår att se vad det blir.
Här är i allafall lite inspiration!







Bilder från olika bloggar och Styleroom. Är på jakt efter en sådan där svart/vit matta till köket btw, hojta om ni ser någon!

Inga kommentarer: